Hjælp - Oversigt

Spørgsmål vedrørende fejl i spillet

  1. Spillet starter ikke. Hvad sker der med min entré?
  2. Hvad sker der, hvis forbindelsen til GameDuell afbrydes midt i et spil?
  3. Jeg har afsluttet en duel. Nu står der, at jeg har nul point. Hvad er der sket?
  4. Min duel-entré blev booket tilbage. Hvorfor?
  5. "En anden spiller er kommet dig i forkøbet." Hvad betyder det?
  6. Jeg har fundet en fejl i spillet. Hvordan kan jeg informere GameDuell?
  1. Spillet starter ikke. Hvad sker der med min entré?

    Hvis spillet ikke starter bliver din entré automatisk booket tilbage. Du kan se tilbagebetalingen på dit kontoudtog. Kontoudtoget, der giver dig et overblik over alle transaktioner i en given periode, finder du, når du logger ind, klikker på registerkortet "Mit GameDuell" og derefter vælger stikordet "Kontoudtog".

    Vær opmærksom på, at tilbagebetalingen kan vare op til 48 timer.

  2. Hvad sker der, hvis forbindelsen til GameDuell afbrydes midt i et spil?

    Spillet starter, duellen starter, men midt i spillet afbrydes forbindelsen. Her skelnes der mellem to forskellige situationer:

    • Forbindelsen kan reetableres inden spillets resultat sendes. Dit resultat overføres uden problemer.
    • Forbindelsen kan ikke reetableres, inden spillets resultat sendes. I dette tilfælde vil dit resultat være nul point. Der foretages i dette tilfælde ingen tilbagebetaling, fordi der ikke kan skelnes mellem et teknisk problem og et intenderet afbrud, som fx når browservinduet lukkes.
  3. Jeg har afsluttet en duel. Nu står der, at jeg har nul point. Hvad er der sket?

    Følgende årsager er mulige:

    • Du har ikke scoret nogen point.
    • Du har startet spillet, men forbindelsen afbrydes, før duellen er færdig. Enten du har lukket browseren eller der er opstået et teknisk problem. Det betyder, at du ikke får tilbagebetalt din entré, fordi der ikke kan skelnes mellem et teknisk problem og et intenderet afbrud.
  4. Min duel-entré blev booket tilbage. Hvorfor?

    Så snart du påbegynder en duel, bliver entré beløbet booket fra din spillerkonto. I enkelte tilfælde kan det ske, at din entré bookes tilbage. Det sker, hvis:

    I disse tilfælde bliver din entré automatisk booket tilbage. Du kan se tilbagebetalingen på dit kontoudtog. Kontoudtoget, der giver dig et overblik over alle transaktioner i en given periode, finder du, når du logger ind, klikker på registerkortet "Mit GameDuell" og derefter vælger stikordet "Kontoudtog".

    Vær opmærksom på, at en tilbagebetaling kan vare op til 48 timer.

  5. "En anden spiller er kommet dig i forkøbet." Hvad betyder det?

    Du har aktiveret en duel samtidig med en anden spiller - men: Den anden spiller var en brøkdel af et sekund hurtigere end dig. I dette tilfælde bliver din entré ikke booket fra din konto. Du kan vælge en anden duel eller selv åbne en ny.

  6. Jeg har fundet en fejl i spillet. Hvordan kan jeg informere GameDuell?

    Kontakt os venligst, hvis du finder en fejl. Du kan bare skrive os en
    e-mail. Tusind tak!