Hjælp - Oversigt

Spørgsmål vedrørende opladning af konto

  1. Hvordan indbetaler jeg penge på min spillerkonto?
  2. Findes der en overgrænse for indbetaling?
  3. Kan jeg ophæve overgrænsen for indbetaling?
  4. Hvor lang tid går der, før de penge, jeg har indbetalt, er på min spillerkonto?
  5. Hvorfor blev min indbetaling afvist?
  6. Hvilke omkostninger opstår der, når min bank afviser en debitering?
  7. Kan jeg indbetale penge på min spillerkonto med et kreditkort, der ikke tilhører mig?
  8. Hvor sikkert er det at oplyse data ved betalingen?
  1. Hvordan indbetaler jeg penge på min spillerkonto?

    Du skal være registreret som præmie-spiller. Log ind og klik på registerkortet "Mit GameDuell". Til venstre kan du herefter klikke på "Oplad konto". Du har følgende muligheder:

    • Kreditkort (Visa og Master)
  2. Findes der et limit for indbetaling?

    Ja. Afhængigt af, hvilken måde du vælger at betale på, kan serviceudbyderen have fastsat et limit: Hvis du har nået din overgrænse for indbetaling, vises den valgte betalingsform herefter ikke længere. I tilfældet af uregelmæssigheder ved betalingen forbeholder GameDuell sig retten til sænke overgrænsen for indbetaling og til at stoppe med at tilbyde visse betalingsformer.

  3. Kan jeg ophæve overgrænsen for indbetaling?

    For at ophæve dit overgrænse for indbetaling, kan du downloade en erklæring om ophævelse af overgrænsen for indbetaling XXX. Det udfyldte og underskrevne formular kan du sende til os per fax, e-mail eller post.

  4. Hvor lang tid går der, før min indbetaling kan ses på min spillerkonto?

    Penge, der overføres fra en bankkonto, står til rådighed efter ca. tre hverdage. Ved alle andre indbetalingsformer står pengene til rådighed med det samme.

  5. Hvorfor blev min indbetaling afvist?

    Afhængigt af, hvordan du betalte, kan det have følge årsager:

    Kreditkort:
    • Kreditkortet benyttes allerede af en anden spillerkonto..
    • Gyldighedsdatoen er udløbet eller ukorrekt.
    • Nummeret på kreditkortet eller CVC-nummeret er ukorrekt.
    • Indehaveren af kreditkortet er ikke identisk med indehaveren af spillerkontoen.
  6. Hvad koster det, hvis min bank afviser en debitering?

    Som det fremgår af forretningsbetingelserne opkræver vi et bearbejdelsesgebyr på 90 DKK per afvist debitering. Desuden opkræves der et gebyr på 25 DKK per rykkerbrev. Spilleren skal betale begge beløb.

  7. Kan jeg indbetale penge på min konto med et fremmed kreditkort?

    Nej. Den indbetalende og indehaveren af kontoen skal være identiske.

  8. Hvor sikkert er det at angive mine konto-oplysninger?

    Alle transaktioner på GameDuell bliver SSL-krypteret og opfylder maksimale sikkerhedskrav.