Hjælp - Oversigt

Spørgsmål vedrørende afmeldelse som præmie-spiller

  1. Kan jeg til enhver tid afmelde mig som præmie-spiller?
  2. Hvordan kan jeg afmelde mig som præmie-spiller?
  3. Hvad sker der med mine penge?
  4. Hvad sker der med mine personlige oplysninger, når jeg har afmeldt mig?
  1. Kan jeg til enhver tid afmelde mig som præmie-spiller?

    Ja. Du har til enhver tid mulighed for at opsige dit medlemskab.

  2. Hvordan afmelder jeg mig som præmie-spiller?

    Hvis du vil afmelde dig, behøves du bare at sende en mail med emnet "opsigelse" via vores kundeservice-formular . Efter du har afmeldt dig, får du en bekræftelse per e-mail fra vores kundeservice.

  3. Hvad sker der med mine penge?

    Hvis du stadig har et tilgodehavende på din spillerkonto, så lad det dig det udbetale, før du afmelder dig. Send venligst udbetalingsformularen først, da opsigelsen medfører, at alle dine oplysninger og dermed din basis for udbetaling slettes. Du kan ændre dit tilgodehavende således:

    • Log ind.
    • Klik på 'Mit GameDuell'.
    • Klik på 'Udbetaling'.
    • Udfyld formularen.
    • Brug dit GameDuell kodeord, som du også bruger til at logge ind med.
    Vær opmærksom på, at minimummet for udbetaling er 1.000 Gkr.

    Når du har modtaget dine penge på kontoen, kan du sende en e-mail til os og bede om at blive afmeldt.

  4. Hvad sker der med mine personlige oplysninger, når jeg bliver afmeldt?

    Når du bliver afmeldt slettes alle dine personlige oplysninger fra vores kunde-database.