Hjælp - Oversigt

Almene spørgsmål vedrørende spillerkontoen

  1. Hvordan kan jeg aktualisere mit medlemsprofil?
  2. Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit kodeord?
  3. Kan jeg forandre mit spillernavn?
  4. Hvor mange spillernavne og spillekonti kan jeg have?
  5. Kan jeg til enhver tid lukke min spillerkonto?
  6. Hvordan kan jeg lukke min spillerkonto og opsige mit medlemskab?
  7. Hvad sker der med mine penge?
  8. Hvad sker der med mine personlige oplysninger, når jeg har sagt op?
  1. Hvordan aktualiserer jeg mit medlemsprofil?

    Log ind og klik på "Mit GameDuell". Til venstre kan du gå på "Spillerkonto" og foretage forandringer.

  2. Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit kodeord?

    Klik på log-in.

    Vær opmærksom på, at GameDuell ikke kender dit kodeord og heller ikke har tilgang til det.

  3. Kan jeg forandre mit spillernavn?

    Nej. Det navn, du i sin tid har valgt, kan ikke forandres.
  4. Hvor mange spillernavne og spillekonti kan jeg have?

    Hver spiller kan kun have et spillernavn og -konto. Overtrædelser af denne regel fører til, at GameDuell uden at meddele dette sletter overskydende konti. GameDuell forbeholder sig retten til at udelukke spillere, der forstøder mod denne regel.

  5. Kan jeg til enhver tid lukke min spillerkonto?

    Ja. Du har til enhver tid mulighed for at lukke din spillerkonto og dermed at opsige dit medlemskab.

    Hvis du ønsker dette, så gå til vores e-mail-formular og klik på "Opsigelse". Efter du er blevet afmeldt, modtager du per e-mail en konfirmation fra vores kundeservice.

  6. Hvordan kan jeg lukke min spillerkonto og opsige mit medlemskab?

    Hvis du vil afmelde dig, skal du blot sende en mail med "Opsigelse" som emne via vores kundeservice-formular . Efter du er blevet afmeldt, får du en konfirmation per e-mail fra vores kundeservice.
  7. Hvad sker der med mine penge?

    Hvis du stadig har et tilgodehavende på din spillerkonto, så lad det dig udbetale, før du afmelder dig. Send venligst udbetalingsformularen først, da opsigelsen medfører, at alle dine oplysninger og dermed din basis for udbetaling slettes.

    Du kan forandre dit tilgodehavende således:

    • Log ind.
    • Klik på "Mit GameDuell".
    • Klik på 'Udbetal'.
    • Udfyld formularen.
    • Benyt dit GameDuell kodeord, som du også bruger til at logge ind med.

    Vær opmærksom på, at minimummet for udbetaling er 1.000 Gkr.Når du har modtaget pengene på din konto, kan du sende en ny mail til os og bede om at få dit GameDuell-medlemskab afsluttet.

  8. Hvad sker der med mine personlige oplysninger, når jeg har sagt op?

    Efter du har sagt op, sletter vi dine personlige oplysninger fra vores kunde-database.